Dato: 28 Apr 2021
Det oppdaterte klikktaket KamiClassic har blitt verdsatt på markedet siden det ble lansert for drøyt ett år siden. Den oppdaterte takmodellen er ikke bare finere enn forgjengeren, den er også enklere å installere og mer holdbar enn før.
KAMI fortsetter å øke sine markedsandeler jevnt og trutt. Den økte veksten i Norge kan blant annet tilskrives økt markedsnærvær, effektivitetsforbedringer, utvidet produktsortiment og utviklede forretningskontakter. KAMI investerer også i nye produksjonslinjer for å imøtekomme etterspørselen - inkludert med KamiClassic klikktak.
- Det går bedre og bedre for hvert år. En nøkkelfaktor for oss er effektiviteten vår, som vi hele tiden jobber med. Vi jobber hardt med kontinuerlige forbedringer for å kunne imøtekomme en stadig økende etterspørsel og samtidig kunne opprettholde vårt servicenivå til våre kunder, sier Daniel Fredriksson, markeds- og salgssjef i KAMI.